مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 17:352020-02-18سياسي

وزیر ارتباطات: شبکه ملی اطلاعات به قطع و یا محدودیت اینترنت منجر نمی شود


آذری جهرمی با تأکید بر اینکه معنای شبکه ملی اطلاعات، ملی کردن اینترنت نیست گفت: ما مفهومی داریم تحت عنوان ژئوپلیتیک سایبری که بر اساس آن، فناوری در حال ایجاد تغییرات بزرگ در جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شبکه ملی اطلاعات مکمل اینترنت است که برای حمایت از اقتصاد داخلی و همین طور داده های داخلی مورد توجه قرار گرفته و اجرای کامل شبکه ملی اطلاعات منجر به قطع و یا محدودیت اینترنت بین المللی نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جوزپه پرونه سفیر ایتالیا در دیداربا محمد جواد آذری جهرمی در محل عمارت کلاه فرنگی، روابط دوجانبه و موضوع های موردعلاقه برای همکاری های مشترک را بررسی کردند.

وزیر ارتباطات ضمن تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره روابط خوبی با ایتالیا داشته، گفت: ایتالیا تاکنون در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی در مقابل فشارهای غیرقانونی آمریکا مواضع بهتر و مستقل تری را در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کرده است.

آذری جهرمی افزود: تهران مایل است که ارتباطات با رم بیش از این توسعه یابد و باید زمینه نزدیکی بیشتر مردم و گسترش همکاری های اقتصادی بخش خصوصی دو کشور را تسهیل ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: شبکه ملی اطلاعات به قطع و یا محدودیت اینترنت منجر نمی شود

وزیر ارتباطات: شبکه ملی اطلاعات به قطع و یا محدودیت اینترنت منجر نمی شود