مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 17:352020-02-18حوادث

جمع آوری 500 زن معتاد متجاهر از مناطق جنوبی تهران


از ابتدای طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر از هفتم بهمن سال گذشته تاکنون 30 هزار معتاد متجاهر جمع آوری شدند که 6 میلیارد تومان برای درمان و بازپروری در سه مرکز مهرسروش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: 500 زن معتاد متجاهر در مناطق جنوبی تهران جمع آوری شدند که پاتوق 200 نفر از آنان در محله های شوش، مولوی، دروازه غار و هرندی بود.

سرهنگ عبدالوهاب حسن وند عصر سه شنبه در همایش بررسی آسیب های اجتماعی در حوزه اعتیاد در کلانتری 116 مولوی اظهار داشت: طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر از هفتم بهمن سال گذشته آغاز شد و تاکنون ادامه داشت که این زنان متجاهر در این طرح جمع آوری شدند.

وی افزود: از ابتدای طرح تاکنون 30 هزار معتاد متجاهر جمع آوری شدند که 6 میلیارد تومان برای درمان و بازپروری در سه مرکز مهرسروش، فشافویه و شهید زیادیان برای این افراد هزینه شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: همچنین در این طرح 450 قاچاقچی، 6هزار و 500 خرده فروش دستگیر شده اند ضمن اینکه 324 حکم برای پلمب 90 خانه مسکونی صادر و 540 کیلو انواع مواد مخدر و مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

حسن وند از کاهش محسوس سرقت در محله های شوش و مولوی خبر داد و گفت: به دنبال کاهش آسیب های اجتماعی در این مناطق هستیم تا امنیت برقرار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 500 زن معتاد متجاهر از مناطق جنوبی تهران

جمع آوری 500 زن معتاد متجاهر از مناطق جنوبی تهران