مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 17:302020-02-18سياسي

دعوت جامعه روحانیت مبارز از مردم برای شرکت در انتخابات


جامعه روحانیت مبارز طی بیانیه ای از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس،  جامعه روحانیت مبارز بیانیه ای درباره مشارکت مردم در انتخابات منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:  هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید در پای صندوق رأی حضور یابد.

                                                  مقام معظم رهبری دام عزّه مردم شریف، مؤمن، عزیز و شجاع ایران سرافراز خداوند متعال را شاکریم که فرصت دیگری پدید آورد تا با حضور گسترده و انتخاب صحیح، آینده خود و فرزندانمان را تضمین کنیم، براقتدار و عزتمان بیفزاییم، از مشکلات بکاهیم و فردای بهتری را رقم بزنیم.

بی شک، جمهوری اسلامی ایران، تاکنون، با مشارکت و رأی شما از گردنه های سخت عبور کرده و در آینده نیز چنین خواهد بود و چنانکه امام بزرگوارمان فرمود میزان رأی ملت است و همه توفیقات و دستاوردها با حضور شما مردم عزیز وآگاه به دست آمده است.

جامعه روحانیت مبارز در این شرایط سرنوشت ساز و با آگاهی از واقعیت های داخل و خارج کشور و با اذعان به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و ضرورت استفاده کامل از سرمایه ها و ظرفیت های فراوان کشور، از عموم هموطنان غیور دعوت می کند تا با همبستگی و مشارکت فراگیر و انتخاب درست، در راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت جامعه روحانیت مبارز از مردم برای شرکت در انتخابات

دعوت جامعه روحانیت مبارز از مردم برای شرکت در انتخابات