مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 17:202020-02-18اجتماعي

تمام مدارس موظف به آموزش آسیب شب چهارشنه سوری هستند


رییس اداره سلامت آموزش وپرورش کردستان با اشاره به اینکه تمام مدارس موظف به آموزش آسیب شب چهارشنه سوری هستند گفت: در مدارس پرآسیب شهرستان های دیواندره، - ایسنا/کردستان رییس اداره سلامت آموزش وپرورش کردستان با اشاره به اینکه تمام مدارس موظف به آموزش آسیب شب چهارشنه سوری هستند گفت: در مدارس پرآسیب شهرستان های دیواندره، دهگلان، قروه و بیجار به طورجدی دانش آموزان را جهت آسیب شب چهارشنبه سوری آموزش خواهیم داد.

نادر منصوری امروز (29بهمن)در نشست خبری تشریح برنامه های مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان، فعالیت های تربیت و سلامت و برنامه های آموزش وپرورش برای چهارشنبه آخر سال، با اشاره به سواد سلامت، اظهار کرد: تلاش نهایی ما سواد سلامت در میان دانش آموزان و خانواده های آن ها است که به سلامت دست پیدا کنند.

وی با اشاره به 192 نفر مراقب به صورت تخصصی در سطح استان، افزود: به ازای هر هزار و 472 دانش آموز یک مراقب وجود دارد که نیازمند همین تعداد برای رسیدن به میانگین کشوری هستیم.

رییس اداره سلامت آموزش وپرورش کردستان، با اشاره به سفیران سلامت در استان، بیان کرد: چهارمین جشنواره سفیران سلامت با هدف ورزش و تحرک در بخش های مختلف ازجمله در قالب عکاسی، شعر، سرود و خلق آثار هنری توسط دانش آموزان برگزار و آثار منتخب به مرحله شهرستانی، است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مدارس موظف به آموزش آسیب شب چهارشنه سوری هستند

تمام مدارس موظف به آموزش آسیب شب چهارشنه سوری هستند