مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 17:152020-02-18سياسي

گله مندی پلیس تهران بزرگ نسبت به رفع پلمب 40 خانه پلاک قرمز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سردار حسین رحیمی عصر سه شنبه در همایش بررسی آسیب های اجتماعی در حوزه اعتیاد در کلانتری 116 مولوی اظهار داشت: وضعیت این خانه های بی صاحب و نابسامان مانده است، از این رو دستگاه های متولی باید در این زمینه پیگیر باشند.

وی افزود: همه دستگاه های متولی باید با هم افزایی و توان افزایی نسبت به وضعیت مناسب محله شوش و مولوی اقدام کنند.

رییس پلیس تهران بزرگ با تاکید براینکه 80 تا90 درصد معضلات منطقه مولوی برطرف شده است گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه شوش، مولوی و هرندی تاکید کردند که پلیس در این زمینه جلسه هایی برگزار و طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر را هماهنگ کرد.

وی افزود: پلیس در گذشته صدها طرح و برنامه برای کاهش معضلات در منطقه شوش، مولوی و هرندی اجرایی کرده بود که نتیجه چندان مناسبی نداشته است.

رحیمی ادامه داد: سال گذشته برنامه ریزی مطالعاتی صورت گرفت تا نسبت به جمع آوری معتادان و ساماندهی این منطقه، کوچه به کوچه اقدام شود امسال بیش از یک سال است که طرح جمع آوری معتادان می گذرد.

وی از همکاری نکردن دستگاه های مختلف انتقاد کرد و گفت: با این اوصاف پلیس با شدت و جدیت بیشتر ورود کرده و همه دستگاه ها و مردم در این زمینه بر اساس وظایفی که دارند فعال شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گله مندی پلیس تهران بزرگ نسبت به رفع پلمب 40 خانه پلاک قرمز

گله مندی پلیس تهران بزرگ نسبت به رفع پلمب 40 خانه پلاک قرمز