مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 17:152020-02-18حوادث

دستگیری سارقان مسلح در خرمشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار حیدر عباس زاده بیان کرد:ساعاتی پیش در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از منزلی در یکی از محلات خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کمتر از دو ساعت با کار اطلاعاتی 2 نفر سارق مسلح را شناسایی و آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به سرقت مسلحانه انتسابی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای آنها و مسترد کردن اموال مسروقه، تحویل مرجع قضایی شدند.

اعتراف 2 سارق محتویات خودرو به 23 فقره سرقت در اهواز فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری 2 سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو با 23 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن دالوند افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در برخی نقاط شهر اهواز،موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری 26 اهواز هنگام گشت زنی نامحسوس و هدفمند 2 سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 23 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان مسلح در خرمشهر

دستگیری سارقان مسلح در خرمشهر