مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 17:102020-02-18سياسي

بایدها و نبایدهای انتخابات از زبان دادستان عمومی و انقلاب مازندران


دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران درباره سوالی درباره توصیه وی به کسانی که نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند گفت: این افراد باید بدانند شرکت نکردن در انتخابات از دست دادن فرصت در حقی است که قانون برای آنها قائل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدیونس حسینی عالمی در برنامه تلویزیونی آفاق اندیشه ها با محوریت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: جمهوری اسلامی براساس حضور مردم  شکل گرفت و دارای ایدیولوژی است و جمهوری اسلامی تنها حکومتی است که به دنبال توسعه ارزش ها است، نظامی که جلوی یاغی گری و زیاده خواهی استکبار ایستاد و دنبال  احیای این است که تمام ملت های دنیا را با تفکر اسلامی آشنا کند و در برابر تفکرات الحادی بیاستند.

*رعایت اخلاق در رفتار و گفتار انتخاباتی وی درباره رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: باید عنوان شود اخلاق انتخاباتی چیست و چه چیزی را کاندیداها باید رعایت کنند، سوالی است که مردم باید بدانند و کاندیداها باید رعایت کنند، این است که اولین مسئله ای را مردم از کاندیداها انتظار دارند، چیست؟ مردم  انتظار دارند کاندیداها قانون را در رفتار انتخاباتی رعایت کنند، اجرای قانون اصلی ترین رفتار انتخاباتی است، با رقیب چگونه برخورد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدها و نبایدهای انتخابات از زبان دادستان عمومی و انقلاب مازندران

بایدها و نبایدهای انتخابات از زبان دادستان عمومی و انقلاب مازندران