مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 16:452020-02-18اقتصادي

تصویب 24 طرح اقتصاد مقاومتی برای سال آینده استان مرکزی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: 24 طرح اقتصاد مقاومتی در حوزه های توزیع برق، شرکت شهرک ها، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و پارک علم و فناوری برای سال آینده در استان مرکزی به تصویب رسیده است.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: 24 طرح اقتصاد مقاومتی در حوزه های توزیع برق، شرکت شهرک ها، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و پارک علم و فناوری برای سال آینده در استان مرکزی به تصویب رسیده است.

رقیه یادگاری سه شنبه بیست و نهم بهمن ماه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی مشترک با کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اظهار کرد: از مجموع 30 طرح اقتصاد مقاومتی معرفی شده برای سال آینده در استان در نهایت 24 طرح به تصویب رسیده است.

وی افزود: تاثیر طرح های اقتصادی باید به صورت سریع و برجسته در اقتصاد استان نمایان شود و همچنین باید از تامین محل اعتبارات مورد نیاز طرح ها اطمینان حاصل شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی تصریح کرد: همچنین امسال 24 طرح اقتصادی بزرگ در استان مرکزی به بهره برداری رسیده و استان به لحاظ بهره برداری از طرح های اقتصاد مقاومتی در سال جاری رتبه سوم را کسب کرده است.

یادگاری بیان کرد: سهمیه تسهیلات استان مرکزی در بند الف تبصره 18 قانون بودجه هزار و 300 میلیارد تومان از مجموع 530 هزار میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 24 طرح اقتصاد مقاومتی برای سال آینده استان مرکزی

تصویب 24 طرح اقتصاد مقاومتی برای سال آینده استان مرکزی