مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 16:302020-02-18سياسي

دانش آموزان و دانشجویان سفیران شهدا در دفاع از انقلاب هستند


فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه گفت: دانش آموزان و دانشجویان با توجه به وظایف سنگینی که در سنگر علم و دانش عهده دارند به عنوان سفیران شهدا در دفاع از انقلاب محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یعقوب سلیمانی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور که در مجتمع فرهنگی و هنری مجتمع ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: دانش آموزان و دانشجویان با توجه به وظایف سنگینی که در سنگر علم و دانش عهده دار آن هستند به عنوان سفیران شهدا در دفاع از انقلاب و خنثی سازی توطئه های دشمنان محسوب می شوند.

وی با تأکید بر اینکه در انتقال آرمان های شهدا بایستی از زبان هنر به خوبی سود جست، افزود: در برگزاری جشنواره های استانی و ملی رهاورد سرزمین نور به دنبال تحقق این مهم هستیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه پاسداران یادآور شد: جوانان نقش مهمی در حفظ و اعتلای آرمان های اصیل انقلاب اسلامی عهده دار هستند و بایستی در پرداخت به مسائل فرهنگی در بین آینده سازان جامعه کوشا باشیم.

سلیمانی از اردوهای راهیان نور به عنوان عرصه ای برای روایت رشادتهای سربازان و ایثارگران کشورمان در دفاع از کشور یاد کرد و ادامه داد: اجرای کیفی برنامه های راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت حقیقی ایثارگران و تدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان و دانشجویان سفیران شهدا در دفاع از انقلاب هستند

دانش آموزان و دانشجویان سفیران شهدا در دفاع از انقلاب هستند