مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 16:302020-02-18سياسي

سطح مطلوب وضعیت اردبیل از حیث وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی


خوشبختانه کمترین میزان وقوع جرایم و تخلفات انتخابی را در استان اردبیل شاهد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از دادگستری اردبیل، ناصر عتباتی در ششمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی دادگستری کل استان اردبیل بار دیگر از حضور آگاهانه مردم استان در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن قدردانی نموده و گفت: ملت بزرگ ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدرت، اقتدار و پایبندی خود به آرمان های شهدا، امام شهدا و تبعیت و پیروی از مقام معظم رهبری را به رخ جهانیان کشاندند.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به روز رأی گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: خوشبختانه در سطح استان تعامل و انسجام مناسب و قابل قبولی به لحاظ هماهنگی های دستگاه قضایی ما بین دستگاه ها و مجریان انتخاباتی وجود دارد و به همین لحاظ شاهد کمترین میزان تخلفات و جرایم در استان هستیم.

رییس کل دادگستری استان اردبیل افزود: به منظور پیشگیری، ایجاد هماهنگی و رصد تخلفات 9 اکیپ قضایی در شهرستان راه اندازی شده که در صورت مشاهده موارد تخلف طبق مقررات برخورد می شود.

وی در ادامه از عموم شهروندان خواست تا ضمن حضور پرشور خود در انتخابات، در صورت مشاهده هرگونه جرایم و تخلفات سریعاً آن را به مراجع قضایی منعکس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح مطلوب وضعیت اردبیل از حیث وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی

سطح مطلوب وضعیت اردبیل از حیث وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی