مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:552020-02-18سياسي

بانوان قمی در پشتیبانی از نظام سنگ تمام گذاشتند


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: بانوان قمی همیشه در پشتیبانی از نظام اسلامی سنگ تمام گذاشتند، آن ها ضمن حفظ ارزش های اسلامی همیشه به صورت فعال در صحنه حاضر بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی عصر امروز همایش بزرگ بانوان استان قم که از سوی شورای هماهنگی اصولگرایان در تکیه شاه خراسان برگزار شد با اشاره به نقش بانوان در انقلاب اسلامی اظهار کرد: بانوان کشورمان در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در دوران دفاع مقدس در پشت جبهه نقش شایان ذکری را ایفا کردند.

وی ادامه داد: بانوان قمی همیشه در پشتیبانی از نظام اسلامی سنگ تمام گذاشتند، آن ها ضمن حفظ ارزش های اسلامی همیشه به صورت فعال در صحنه حاضر بودند.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت از بانوان است، در چند سال اخیر اقداماتی در زمینه بیمه زنان سرپرست خانوار در مجلس صورت گرفت و در سال آینده با مصوبه مجلس دیگر صفی در زمینه بیمه زنان سرپرست خانوار نخواهیم داشت.

امیرآبادی با اشاره به توجه مجلس شورای اسلامی به بیماری های خاص اظهار کرد: مجلس در بودجه سال آینده اعتبار خوبی برای معالجه بیماری های خاص در نظر گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان قمی در پشتیبانی از نظام سنگ تمام گذاشتند

بانوان قمی در پشتیبانی از نظام سنگ تمام گذاشتند