مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:402020-02-18سياسي

اولویت رضایت مردم و رهبری بر رضایت نامزدهای انتخاباتی


اگر امروز 300 نفر در حوزه مشهد و کلات داریم قطعا 295نفر پس از رای گیری حذف می شوند، ما به دنبال رضایتمندی نامزدها نیستیم به دنبال رضایتمندی مردم و رهبری هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید محمد رضا هاشمی در جلسه ای که عصر امروز با حضور اعضای هیات نظارت بر انتخابات شهرستان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه پزشکی امروز با افتخار اعلام می کنیم که دومین کشور تولید پنجره مصنوعی قلب هستیم، با وجود اینکه قبل از انقلاب به کشورهای هم جوار وابسته بودیم الآن در حوزه درمان از برکت جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه رتبه اول را داریم.

فرماندار مشهد خاطر نشان کرد: در کمتر از 40سال هشتمین کشور صادر کننده تسلیحات هستیم و با افتخار اعلام می کنیم که میزان مشارکت مردم ما در انتخابات 13.

8درصد از آمریکا بیشتر است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی امانتدار بود و حق الناس را رعایت کرد، ادامه داد:حاج قاسم اگر مسوولیتی داشت بحث جناح و جناح بندی نداشت.

هاشمی ادامه داد: امام(ره) فرمود مردم جمهوری اسلامی از مردم زمان امیرالمومنین(ع) بهتر هستند، خادمی کردن برای ما مسوولین، امروز بالاترین شان و مسوولیت است و مردم شایسته ترین افراد هستند، گلایه مندی هایی نیز دارند که برخی واز آن هه نیز به جا است، ولی مای نظام هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت رضایت مردم و رهبری بر رضایت نامزدهای انتخاباتی

اولویت رضایت مردم و رهبری بر رضایت نامزدهای انتخاباتی