مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:252020-02-18ورزشي

برترین‎های رقابت های بدن سازی و پرورش اندام بوشهر معرفی شدند


رییس هیات بدن سازی و پرورش اندام استان بوشهر روز سه‎شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این رقابت‏ ها در رشته بادی بیلدینگ کاوه‎سازان، ایران سازان و هیات گناوه به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته بادی کلاسیک نیز کاوه الف، هیات گناوه و خانه ورزش به ترتیب حائز رتبه ‏های برتر شدند.

روح الله نصرتی افزود: در رشته فیزیک کلاسیک کاوه الف، ایران سازان و اسطوره به ترتیب رتبه‎های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: رقابت‏ های انفرادی نیز در رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک و فیزیک کلاسیک در وزن‎های مختلف برگزار و برترین‏ های هر وزن معرفی شدند.

نصرتی یادآور شد: در رشته فیزیک شاهین امینی از باشگاه کاوه، در رشته بادی کلاسیک سعید ملکی راد از باشگاه سپهر و در رشته بادی بیلدینگ پوریا ولی زاده از باشگاه ایرانجوان به مقام قهرمان قهرمانان دست پیدا کردند.

وی با اشاره به استقبال خوب ورزشکاران از این رقابت ها اظهار کرد: این دور از رقابت‏ ها مقدمه‎ای برای گرفتن میزبانی رقابت های کشوری است که با توجه به برگزار شدن آن در سطح بسیار مطلوب ظرفیت ‏های استان برای میزبانی رقابت های بدن سازی و پرورش اندام کشور به اثبات رسید.

نصرتی در ارتباط با برنامه ‏های فراروی هیات بدن ‏سازی و پرورش اندام استان بوشهر گفت: آموزش همچنان در اولویت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین‎های رقابت های بدن سازی و پرورش اندام بوشهر معرفی شدند

برترین‎های رقابت های بدن سازی و پرورش اندام بوشهر معرفی شدند