مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:152020-02-18اقتصادي

وزارت نفت صورتش را با سیلی سرخ نگه داشته است


با توجه به اینکه در شرایط فعلی دارایی حاصل از صادرات نفت کاهش پیدا کرده و همه هجمه ها متوجه وزارت نفت است این وزارتخانه با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، بیژن زنگنه، وزیر نفت، عصر امروز در نشست بررسی اقدامات شرکت نفت در سیل خوزستان و زلزله مسجدسلیمان با بیان اینکه تلاش ما کمک به مردم بوده و برای خوزستان برنامه و دیدگاه داریم اظهار کرد: توصیه همیشگی من به همکاران این بوده که در شرایط سخت به گونه ای رفتار کنند که مردم به باور اینکه پشتیبان آن ها هستید برسند.

وی افزود: با توجه به اینکه در شرایط فعلی دارایی حاصل از صادرات نفت کاهش پیدا کرده و همه هجمه ها متوجه وزارت نفت است این وزارتخانه با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته است.

وزیر نفت ضمن اشاره بر کاهش پروژه های تولیدی به دلیل نبود منابع مالی عنوان کرد: با توجه به شرایط مدت زمان زیادی است که حتی پروژه های جنبی را نیز تعطیل کرده ایم.

زنگنه بیان کرد: برنامه های بهبود روابط اجتماعی در منطقه سال ها است که توسط ما در دست اجرا است اما آموزش و بهداشت و به ویژه توجه به قشر زنان و کودکان در حال حاضر به اولویت ما تبدیل شده است.

وی افزود: مقوله آموزش و بهداشت برای ما از اهمیت بالایی برخودار است و معتقدیم اقدامات مستمر در این زمینه سبب نمود اثرات این برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نفت صورتش را با سیلی سرخ نگه داشته است

وزارت نفت صورتش را با سیلی سرخ نگه داشته است