مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:062020-02-18اقتصادي

واحدهای مسکونی محرومان در استان های کشور ایمن می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ، محمدرضا کاظم زاده روز سه شنبه در جلسه مدیریت بحران اداره بهزستی خلخال افزود: تاکنون 14 جلسه ستاد مدیریت بحران در کشور برگزار شده و در این خصوص دستورالعمل ها و آیین نامه هایی تهیه شده که در آن وظایف دستگاه های اجرایی مشخص و به آنها ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر لزوم دقت در کیفیت اجرای پروژه های ساخت مسکن محرومان در مناطق مختلف کشور گفت: در بازدیدهای چند روز گذشته از مناطق آسیب دیده از بحران برف استان های اردبیل و گیلان مشاهده واحدهای مسکونی تاره احداث احداث شده برای مددجویان تحت پوشش آسیب دیده و دچار خسارت شده از برف و سرما قابل تامل بود.

وی با اشاره به اهمیت آمادگی مسوولان و کارکنان ادارات بهزیستی برای مقابله و رویارویی با بحران های مختلف طبیعی و غیرطبیعی اظهارداشت: ستاد مدیریت بحران بهزیستی مراکز استان ها باید بصورت مرتب و ماهانه برگزار شود تا آمادگی کامل در حوادث و بحران ها را داشته باشیم.

رییس دبیرخانه ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی همچنین به ایمنی مراکز بهزیستی اشاره کرد و گفت: ایمنی و امنیت ساختمان های مراکز باید بطور مستمر بازدید و از نگاه پدافند غیرعامل ، مدیریت بحران و تخصصی ارزیابی شود تا در حوادث غیرمترقبه با مشکل روبرو نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای مسکونی محرومان در استان های کشور ایمن می شوند

واحدهای مسکونی محرومان در استان های کشور ایمن می شوند