مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:062020-02-18فرهنگي

برگزیدگان پنج بخش جشنواره مدولباس فجر معرفی شدند


نهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر که 24 بهمن ماه جاری با حضور سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، علی اصغر کاراندیش معاون حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سفیر کشور اندونزی در ایران، دبیران، هیئت داوران و ستاد اجرایی نهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر و جمعی از فعالان عرصه مد و لباس کشور فعالیت خود را در بوستان گفتگو آغاز به کار کرده بود عصر سه شنبه( 29 بهمن ماه 98) با معرفی برترین های بخش های مؤسسات، انجمن ها، خانه های مد، صنعت، علمی دانشگاهی نهمین جشنواره مد و لباس فجر به کار خود پایان داد.

بخش علمی و دانشگاهی -تصویرسازی کاغذی به ترتیب غزاله لباف، رضوان سادات جوادی و محبوبه یزدانی مقام های اول تا سوم را کسب کردند و علاوه بر لوح تقدیر، مبلغ 5 میلیون ریال به آنها جایزه نقدی اهدا شد و خاطره رضاییان نیز در این قسمت شایسته تقدیر شناخته شد.

ـ دانشکده فنی و حرفه ای توحید آمل ، مؤسسه رشیدی ، مؤسسه نوآوران پوشش شهرتاش و جهاد دانشگاهی واحد هنر نیز به عنوان غرفه های برتر بخش علمی دانشگاهی این دوره از جشنواره معرفی و به آنها لوح تقدیر اهدا شد.

ـ در بخش کارگاه ها و نشست های تخصصی نیز آفاق امیریان، راضیه ابراهیمیان، مهرتاش رزمجو و حسین خسروی، شایسته تقدیر شناخته شده و لوح تقدیر دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان پنج بخش جشنواره مدولباس فجر معرفی شدند

برگزیدگان پنج بخش جشنواره مدولباس فجر معرفی شدند