مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 14:552020-02-18بين الملل

شرمن: برای ژنرال سلیمانی سوگواری نمی کنم، اما ترامپ ما را تا مرز جنگ پیش برد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وندی شرمن معاون پیشین وزیر خارجه آمریکا، روز دوشنبه (دیروز) در یک نشست در شهر ساراسوتا واقع در ایالت فلوریدا حاضر شد و در آن به شدت از مواضع سیاست خارجی دولت دونالد ترامپ در قبال ایران به ویژه ترور سپهبد شهید .

- به اعتقاد رییس پیشین تیم مذاکره کننده هسته ای آمریکا و معاون وزیر خارجه در دولت سابق این کشور، دونالد ترامپ با صدور فرمان ترور سپهبد قاسم سلیمانی، آمریکا را تا مرز جنگ با ایران پیش برده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وندی شرمن معاون پیشین وزیر خارجه آمریکا، روز دوشنبه (دیروز) در یک نشست در شهر ساراسوتا واقع در ایالت فلوریدا حاضر شد و در آن به شدت از مواضع سیاست خارجی دولت دونالد ترامپ در قبال ایران به ویژه ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی انتقاد کرد.

به گفته رییس تیم مذاکره کننده هسته ای دولت باراک اوباما در توافق برجام، ترور فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران و تلافی جویی ایران علیه پایگاه آمریکا در عین الاسد عراق، واشنگتن و تهران را تا آستانه یک جنگ نزدیک کرده بود .

به ادعای او، ترور سردار سلیمانی ممکن است به دلسرد کردن ایران از تجاوز در منطقه کمک کند، هر چند که در حال حاضر هیچ مدرکی دال بر این امر وجود ندارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرمن: برای ژنرال سلیمانی سوگواری نمی کنم، اما ترامپ ما را تا مرز جنگ پیش برد

شرمن: برای ژنرال سلیمانی سوگواری نمی کنم، اما ترامپ ما را تا مرز جنگ پیش برد