مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 13:552020-02-18اجتماعي

آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری از شنبه


مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک از آغاز ثبت نام خبرنگاران برای دریافت آرم طرح ترافیک سال 99 از روز شنبه سوم اسفند ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عمار سعیدیان فر با اشاره به آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران گفت: روز شنبه سوم اسفند ماه ثبت نام خبرنگاران در سامانه تهران من آغاز خواهد شد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی با بیان اینکه امسال نیز ضوابط سال گذشته در مورد خبرنگاران برقرار است تصریح کرد: عمده خبرنگاران، سال گذشته در این سامانه ثبت نام کردند اما با این حال می بایست مدارک خود اعم از معرفی نامه و گواهی اشتغال به کار، بیمه خبرنگاری و یا 10 اثر خود را در قسمت خدمات طرح ترافیک که زیرمجموعه آن خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان است، بارگذاری کنند.

سعیدیان فر در ادامه با بیان اینکه خبرنگاران تا پایان اسفند ماه مهلت دارند، از طریق سامانه ی تهران من نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود جهت دریافت طرح ترافیک 99 اقدام کنند تصریح کرد: خبرنگاران متقاضی دریافت کارت بلیط مترو نیز باید در مهلت زمان اعلام شده (سوم لغایت پایان اسفند ماه) در سامانه تهران من ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری از شنبه

آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری از شنبه