مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 13:452020-02-18سياسي

نماینده یونیسف: جایزه بهترین نوآوری برای پرداختن به چالش های کودکان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، سومین دوره گردهمایی پردیس سامیت 2020، با حضور ریاست، معاونان و مدیران پارک فناوری پردیس، - خانم مندیپ اوبراین نماینده یونیسف در ایران در سومین دوره گردهمایی پردیس سامیت 2020، از برگزاری جایزه ملی بهترین نوآوری برای پرداختن به چالش های پیش روی کودکان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، سومین دوره گردهمایی پردیس سامیت 2020، با حضور ریاست، معاونان و مدیران پارک فناوری پردیس، خانم مندیپ اوبراین نماینده یونیسف در ایران، همچنین برگزار کنندگان رویدادهای کارآفرینی و نوآوری و مدیران شرکت های شتابدهنده نوآوری، در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

خانم اوبراین در این برنامه خبر از برگزاری جایزه ملی بهترین نوآوری برای پرداختن به چالش های پیش روی کودکان داد.

در این رویداد که به همت مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس برگزار شد، مدیران شتابدهنده های نوآوری و برگزارکنندگان رویداد های کارآفرینی گرد هم آمده و از چالش ها و مشکلات فعلی فضای کارآفرینی و نوآوری کشور سخن گفتند.

پردیس سامیت 2020 که با هدف گردهمایی و ایجاد هم افزایی بین بازیگران اکوسیستم استارتاپی برنامه ریزی شد، مزیت های مختلفی از جمله آموزش، ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده یونیسف: جایزه بهترین نوآوری برای پرداختن به چالش های کودکان برگزار می شود

نماینده یونیسف: جایزه بهترین نوآوری برای پرداختن به چالش های کودکان برگزار می شود