مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 13:452020-02-18اقتصادي

مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی بعد از انتخابات مجلس/ زمین های مناسب انتخاب کردیم


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن زمین ها را در برهوت انتخاب نکرده ایم گفت:در طرح ملی مسکن متناسب با تقاضا، ثبت نام شده و زمین ها هم مناسب و در داخل شهرها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،محمد اسلامی در حاشیه همایش اقدام ملی مسکن در جمع خبرگاران در پاسخ به این سئوال که آیا طبق وعده ای که داده شده مسکن ملی در طی دو سال آینده به اتمام می رسد گفت:طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده و در حال اجرا است و اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که یک سال از وقت صرف طرح ریزی و هماهنگی و آماده سازی شد.

وی ادامه داد: در این مدت برای سهمیه تسهیلات بانک ها از بانک مرکزی مجوز دریافت شده است و با شهرداری ها نیز هماهنگی های لازم به عمل آمد.

اسلامی با اشاره به اینکه طبق وعده داده شده طرح اقدام ملی مسکن ظرف دو سال آینده انجام می شود تصریح کرد: در طرح ملی مسکن زمین ها را در برهوت انتخاب نکرده ایم، بلکه متناسب با تقاضا، ثبت نام انجام داده ایم و زمین ها مناسب بوده و در داخل شهرها آنها را مشخص کرده ایم که مجموع این اقدامات بیانگر برخورداری طرح اقدام ملی از طرح و ایده است.

* مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسکن بعد از انتخابات اسلامی در پاسخ به این سئوال که آیا زمان مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی مشخص است خاطرنشان کرد: مرحله دوم ثبت نام طرح ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی بعد از انتخابات مجلس/ زمین های مناسب انتخاب کردیم

مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی بعد از انتخابات مجلس/ زمین های مناسب انتخاب کردیم