مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 13:252020-02-18ورزشي

فرماندار: 252 شعبه اخذ رای در تالش دایر می شود


سید عیسی مهدوی روز سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات در فرمانداری تالش گفت: از 232 شعبه ثابت اخذ رای 159 شعبه در مناطق روستایی و 73 شعبه در مناطق شهری خواهد بود و شور و نشاط فضای سیاسی، نویدبخش انتخاباتی چشمگیر است.

وی افزود: باتوجه به برگزاری جلسات مستمر با اقشار مختلف مردم اعم از بازاریان، دانشجویان، اصحاب رسانه، بانوان و ورزشکاران مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در تالش فراهم است.

وی ادامه داد: صلاحیت 20 داوطلب مجلس شورای اسلامی در حوزه اتتخابیه تالش تایید شده است و پنج هزار نیروی انسانی در قالب هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی و بخش های دیگر برای سلامت و امنیت انتخابات تلاش می کنند.

فرماندار تالش گفت: 106 بازرس بر صندوق های آرا در این شهرستان نظارت خواهند کرد و مردم تالش همانند ادوار گدشته در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت بالایی خواهند داشت.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و انتخابات میاندوره مجلس خبرگان رهبری در پنج استان، همزمان در دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و همراه با شهرستان های رضوانشهر و ماسال یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: 252 شعبه اخذ رای در تالش دایر می شود

فرماندار: 252 شعبه اخذ رای در تالش دایر می شود