مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 13:202020-02-18سياسي

همایش «شکوه مادری» جایگاه مادر در جامعه را ارتقا می دهد


اسلام دختران را ریحانه می داند و جایگاه بالایی در جامعه برای آنان در نظر می گیرد اما همین ریحانه بعد از مادر شدن به مراتب جایگاه بسیار بالایی دارد.

- گروه خانواده؛ نعیمه موحد: وقتی بحث کنترل جمعیت و تبلیغات برای تعداد کم فرزندان در ایران به بن بست خورد بسیاری از خانواده ها تصمیم گرفتند سبک زندگی شان را عوض کنند و به عنوان کسانی که خود را عضوی از جامعه ایرانی-اسلامی می دانند، فرهنگ یک خانواده پرجمعیت و شاد را به جامعه ایرانی برگردانند.

به خصوص با صحبت ها مقام معظم رهبری در اوایل دهه نود و لزوم برداشتن محدودیت ها برای کنترل جمعیت، خانواده های زیادی این بحث را بیشتر جدی گرفتند.

آمارها می گوید در اوایل دهه نود نرخ رشد جمعیت در ایران زیاد شد.

یعنی خانواده های ایرانی تصمیم گرفتند بیشتر از یک یا دو فرزند داشته باشند درحالی که شرایط جامعه از نظر اقتصادی و فرهنگی تغییر زیادی نکرده بود.

یعنی هنوز هم بخشی از جامعه تعداد زیاد فرزندان در یک خانواده را نمی پذیرد و از آن طرف در سال های اخیر بحث های معیشتی هم فشار مضاعفی به خانواده ها وارد می کند.

دراین بین یک گروه مردم نهاد تصمیم می گیرد برای تشویق خانواده ها به خصوص مادرانی که چهار فرزند و بیشتر دارند، همایشی با نام شکوه مادری برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «شکوه مادری» جایگاه مادر در جامعه را ارتقا می دهد

همایش «شکوه مادری» جایگاه مادر در جامعه را ارتقا می دهد