مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 13:102020-02-18سياسي

دومین نشست تبیین بیانیه گام دوم با موضوع اقتصاد برگزار شد


دومین نشست تبیین موضوع اقتصاد در بیانیه گام دوم از سلسله نشست های تبیین بیانیه گاک دوم انقلاب در اداره کل اقتصاد و دارایی برگزار شد.

- ایسنا/قم دومین نشست تبیین موضوع اقتصاد در بیانیه گام دوم از سلسله نشست های تبیین بیانیه گاک دوم انقلاب در اداره کل اقتصاد و دارایی برگزار شد.

دکتر محمد حیدری رییس جهاد دانشگاهی استان قم در ابتدای این نشست گفت: اصل موضوع این نشست ها در حوزه گام دوم در عرصه اقتصادی است، طرح تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در شورای فرهنگ عمومی تصویب شد که بیانیه را در مرحله اول تبیین کند.

وی افزود: در این زمینه جهاددانشگاهی به دنبال جذب نظرات در قالب برگزاری این جلسات و ارایه به مسئولان است و در گام دوم وارد فاز ترویجی می شویم.

حیدری عنوان کرد: در اول انقلاب مارکسیست ها اقتصاد را زیربنا می دانستند و ما هم با آنها مخالفت می کردیم ولی واقعا اقتصاد به رغم اینکه زیربنا نیست ولی از مباحث بسیار مهمی است که نباید از آن غفلت کنیم.

وی ادامه داد: همه می دانیم که راهکارهای متفاوتی برای رونق اقتصادی وجود دارد ولی یکی از اصلی ترین آنها درآمدهای مالیاتی است، ولی نباید از عرصه های دیگر از جمله کشاورزی، تولید و صنعت بیمه غافل بمانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نشست تبیین بیانیه گام دوم با موضوع اقتصاد برگزار شد

دومین نشست تبیین بیانیه گام دوم با موضوع اقتصاد برگزار شد