مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 13:002020-02-18سياسي

انتشار لیست های متعدد هنر نیست/ برای توافق نهایی باز تلاش می کنیم


عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: انتشار لیست های متعدد هنر نیست و تلاش می کنیم در این ساعت های طلایی باقی مانده، به توافق نهایی برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقدم اول را خود رهبری برداشتند و تحول را در قوه قضاییه به وجود آوردند.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به تحولات صورت گرفته در قوه قضاییه، اظهار داشت: رییس قوه قضاییه نشان داد که با همین امکانات موجود می توان تحول ایجاد کرد و از زمان روی کار آمدن، امید را در دل مردم زنده کرد.

چمران تاکید کرد: حجت الاسلام رییسی زمانی که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد، با وجود همه تخریب ها توانست بیشترین رای اقلیت را کسب کند.

وی افزود: امروز هم او در یک مدت زمان کوتاه عملکرد بی نظیری داشت و حدود 49 هزار میلیارد تومان را به خزانه کشور برگرداندند.

ٰرییس سابق شورای شهر تهران تاکید کرد: میزان زمین خواری هایی که تا امروز به صاحبانش بازگردانده شده، حدود نصف مساحت شهر تهران است.

چمران با بیان اینکه این تحولات باید در سطح قوه مقننه هم ایجاد شود، اظهار داشت: این تحولات با نمایندگان قوی میسر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف از مدت ها قبل گروه های تخصصی را در بخش اقتصادی، فرهنگی و مَسکن تدارک دید و بسته هایی را آماده کرد که اگر به مجلس راه پیدا کنند، این برنامه ها به عنوان طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار لیست های متعدد هنر نیست/ برای توافق نهایی باز تلاش می کنیم

انتشار لیست های متعدد هنر نیست/ برای توافق نهایی باز تلاش می کنیم