مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 12:362020-02-18سياسي

بنای یادبود مزار شهدا گمنام با استفاده از فناوری های روز ساخته می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، محمد حسین قراییان، معاون فنی و مهندسی پارک فناوری پردیس با اعلام این که در طراحی و ساخت یادمان شهدای گمنام از فناوری های روز استفاده شده است، - سال گذشته پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس در پارک فناوری پردیس به خاک سپرده شده و بنای یادبودی برای این مزار با استفاده از فناوری های نوین در حال ساخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، محمد حسین قراییان، معاون فنی و مهندسی پارک فناوری پردیس با اعلام این که در طراحی و ساخت یادمان شهدای گمنام از فناوری های روز استفاده شده است، گفت: طراحی این یادمان بر اساس یک طراحی پارامتریک انجام شده است که بر خلاف الگو های سنتی از چند هزار قطعه متفاوت از هم و به صورت پیش ساخته تشکیل شده و در زمان اندکی بر روی سایت پروژه به صورت خشک نصب می شود.

همچنین تمام فرایند ساخت این یادمان، براساس روش های ساخت دیجیتال و با استفاده از ماشین آلات ساخت دیجیتال پیاده سازی شده است.

وی افزود: در همه جوامعی که درگیر جنگ بوده اند، یادمان هایی برای بزرگداشت فداکاری سربازان و جانباختگان آن جنگ در کشور ساخته می شود تا اهمیت ایشان برای نسل های آینده ماندگار بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنای یادبود مزار شهدا گمنام با استفاده از فناوری های روز ساخته می شود

بنای یادبود مزار شهدا گمنام با استفاده از فناوری های روز ساخته می شود