مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 12:002020-02-18سياسي

انصراف نامزد انتخابات خبرگان خراسان شمالی به نفع آیت الله فیاضی


نامزد انتخابات خبرگان رهبری در خراسان شمالی با اشاره به انصراف خود به نفع غلامرضا فیاضی گفت: باتوجه به حضور این فرد در میان کاندیداها حضور نام یاسر سعادتی در کنار این عالم و فیلسوف شایسته نبود.

- حجت الاسلام والمسلمین یاسر سعادتی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به انصراف خود از ادامه کاندیداتوری انتخابات خبرگان رهبری در خراسان شمالی اظهار کرد: امروز و پیش از پایان زمان رسمی تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری، در محل فرمانداری بجنورد حضور پیدا کردم تا انصراف خود را از کاندیداتوری انتخابات خبرگان رهبری در استان اعلام کنم.

وی وجود آیت الله فیاضی به عنوان کاندیدای خبرگان در این استان را علت انصراف خود بیان کرد و گفت: فردی همچون آیت الله فیاضی به عنوان فیلسوفی حکیم در این استان حضور دارند و شایسته نیست تا نام بنده در کنار عنوان و نام این فرد عالم باشد.

نامزد خبرگان رهبری در خراسان شمالی در انتها به سخن رهبر انقلاب درباره آیت الله فیاضی اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب لفظ وجود بابرکت را برای این عالم و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرده اند و امید است با انتخاب مردم، آیت الله فیاضی به عنوان نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، منشأ خیروبرکت برای این استان و نظام باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف نامزد انتخابات خبرگان خراسان شمالی به نفع آیت الله فیاضی

انصراف نامزد انتخابات خبرگان خراسان شمالی به نفع آیت الله فیاضی