مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:502020-02-18بين الملل

نظارت هند بر تحرکات چین در دوکلم با هواپیمای شناسایی پوسایدون


8 پوسایدون نیروی دریایی هند در جریان بن بست نظامی 73 روزه میان هند و چین در کوه های دوکلم برای نظارت بر تحرکات نیروهای چینی به پرواز درآمد.

- بویینگ پی-8 پوسایدون نیروی دریایی هند در جریان بن بست نظامی 73 روزه میان هند و چین در کوه های "دوکلم" برای نظارت بر تحرکات نیروهای چینی به پرواز درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیپین راوات، رییس ستاد ارتش هند در هنگام صحبت درباره لزوم همکاری سه نیروی ارتش (هوای، دریایی و زمینی) در زمینه چالش های امنیت ملی، استفاده از این هواپیما را تایید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری پرس تراست آو ایندیا (Press Trust of India)، روات به گروهی از خبرنگاران گفت: هواپیمای پی-8 نیروی دریایی هند در جریان بن بست نظامی به دوکلم اعزام شد.

نیروهای چین و هند از 16 ژوئن 2017 پس از توقف ساخت جاده ای در مناطق مورد مناقشه میان دو کشور به مدت 73 روز در بن بستی نظامی گیر افتادند که احتمال بروز جنگ میان دو طرف را افزایش داد.

این بن بست اما پس از بیش از 10 دور مذاکره میان دیپلمات های دو طرف در 28 اوت 2017 پایان یافت.

این هواپیما همچنین برای نظارت بر تحرکات نیروهای پاکستانی پس از حمله تروریستی سال گذشته میلادی در پولواما در منطقه جامو و کشمیر نیز اعزام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت هند بر تحرکات چین در دوکلم با هواپیمای شناسایی پوسایدون

نظارت هند بر تحرکات چین در دوکلم با هواپیمای شناسایی پوسایدون