مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:502020-02-18سياسي

دلیل باطل بودن انتخابات هیأت رییسه شورای عالی استان ها


به دلیل حضور غیرقانونی نماینده سلب عضویت شده یکی از استان های کشور به جلسه انتخابات هیأت رییسه، این انتخابات غیرقانونی است و تقلب صورت گرفته است.

- محمد قانبیلی عضو شورای عالی استان ها در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره تعیین تکلیف انتخابات هیأت رییسه شورای عالی استان ها، اظهار داشت: دو موضوع در خصوص این انتخابات مطرح می شود.

از نظر بنده اگر مطرح می کنند که انتخابات به دلیل عدم حضور سه نفر از نمایندگان استان خوزستان باید باطل شود، درست نیست و براساس قانون، اجلاس شورای عالی استان ها به حدنصاب برای تشکیل در روز انتخابات رسیده بود و در همان روز هم انتخابات برگزار شد و اشکالی نیز بر آن وارد نیست.

  وی بیان داشت: قبل از انتخابات، وزارت کشور نامه ای به شورای عالی استان ها زده و درخواست کرده که انتخابات با تعویق برگزار شود تا این سه نفر نماینده هم از استان خوزستان در اجلاس حضور داشته باشند و این در صورتی است که وزارت کشور نسبت به برگزاری انتخابات هیأت رییسه شورای عالی استان ها نمی تواند ورود کند و عدم حضور این نمایندگان جزو تخلفات رییس شورای عالی استان هاست که باید بررسی شود.

قانبیلی ادامه داد: از سوی دیگر، نماینده استان چهارمحال و بختیاری سلب عضویت شده بود که این موضوع هم باید مورد بررسی قرار بگیرد و در انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل باطل بودن انتخابات هیأت رییسه شورای عالی استان ها

دلیل باطل بودن انتخابات هیأت رییسه شورای عالی استان ها