مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:452020-02-18اقتصادي

زنگنه: نیازهای نفت می تواند صنعت کشور را متحول کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا بیزن نامدار زنگنه روز سه شبه در آیین امضای قرارداد واحد فرآورش سیار در میدان نفتی آزادگان جنوبی به روش BOO که در محل خط تولید مته های حفاری وابسته به جهاددانشگاهی خوزستان در اهواز برگزار شد، بیان کرد: نیازها و تقاضاهای صنعت در حوزه های مختلف تولید به بیش از هزاران میلیارد ریال می رسد که این امر می تواند تحولات اساسی را در صنعت کشور به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت تحصیل کرده های کشور رو به رشد است، افزود: بر این اساس باید تلاش کنیم تا در کشور فرصت های کاری مناسب فراهم کرد.

وزیر نفت با تاکید بر اینکه این روند منجر به توسعه کشور خواهد شد، ادامه داد: برای به کارگیری این نیروها در بدنه صنایع، پروژه های متعددی تقاضا می شود.

محیط زیست نباید آسیب ببیند زنگنه در بخش دیگری از این آیین به الزامات صنعت نفت برای حفاظت از محیط زیست پیرامون تاکید کرد و گفت: این صنعت با محیط زیست به هیچ عنوان در جنگ نیست و اجازه آلودگی را نخواهیم داد.

وی ادامه داد: به همین منظور روش پیش ساخته در واحدهای آتی بهره برداری و نمک زدایی هدفگذاری شده تا علاوه بر این، در زمان و هزینه ها کاهش صورت بگیرد.

وزیر نفت افزود: با توجه به اینکه بسیاری از واحدهای بهره برداری و نمک زدایی فرسوده شده اند، تلاش برای ایجاد واحدهای پیش ساخته همواره ادامه خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: نیازهای نفت می تواند صنعت کشور را متحول کند

زنگنه: نیازهای نفت می تواند صنعت کشور را متحول کند