مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:452020-02-18سياسي

مدعیان دروغین دفاع از فرهنگ بومی و محلی رقابت به وقت اضافه رسید


گروه استان ها: با گذشت زمان تبلیغات انتخاباتی در حال نزدیک شدن به پایان راه است و به همین دلیل داوطلبان انتخابات در استان کردستان و البته سایر نقاط کشور سعی می کنند تا در این لحظات پایانی هر آنچه در توان دارند، رو کرده و خود را مطرح کنند.

متوسل شدن به شیوه های مختلف و البته در عین حال عجیب و غریب در کنار شکسل دادن میتینگ های سیاسی سوری و غیرواقعی این روزها حسابی در استان کردستان گل کرده و تقریباً اکثر به اتفاق افراد با این راهبرد به دنبال جمع آوری رأی هستند.

در کنار دیگر فعالیت های معمول از جمله نصب پوستر و بنر بر در و دیوار شهر و روستا و رحم نکردن به علائم راهنمایی و رانندگی از سوی افرادی که قرار است در آینده قانونگذار این کشور شوند و امروز خود قانون شکنی می کنند، در نوع خود جالب و مایه تعجب مردم شده است.

در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و به دلیل حضور افراد بیشتر در عرصه انتخابات، فضا شهر به شدت تحت تأثیر تبلیغات رنگی کاندیداهای انتخابات قرار گرفته است و ستادهای متعددی در سطح شهرها و روستاهای استالن راه اندازی شده و شبانه روز در تکاپو برای جلب رأی و نظر مردم هستند.

پوشیدن لباس محلی کردی و گرفتن عکس های عجیب و غیرمعمول با این لباس ها از جمله نکات جالب توجه در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدعیان دروغین دفاع از فرهنگ بومی و محلی رقابت به وقت اضافه رسید

مدعیان دروغین دفاع از فرهنگ بومی و محلی رقابت به وقت اضافه رسید