مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:452020-02-18حوادث

اعضای باند سارقان سارق به عنف در بانه دستگیر شدند


سرهنگ رسول کرمی چگینی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران انتظامی بانه با انجام کارهای اطلاعاتی یک باند سه نفره سارقان با 12 فقره سرقت منازل و یک سارق به عنف حرفه ای که با شگردی خاص اقدام به سرقت خودرو می کرد را دستگیر کردند.

وی افزود: در پی چندین فقره سرقت از منازل در بانه و شهرهای همجوار موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت که با انجام کارهای اطلاعاتی سه نفر از سارقان شناسایی و دستگیر شدند و در تحقیقات اولیه به 12 فقره سرقت از منازل با همدستی 2 مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ کرمی چگینی با اشاره به دستگیری یک سارق به عنف نیز تاکید کرد: ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی در شهر به یک دستگاه خودروی پراید عبوری که یک نفر به صورت نیمه بی هوش در داخل آن بود، مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی بانه یادآور شد: راننده خودرو با مشاهده ماموران قصد متواری شدن را داشت که توسط ماموران دستگیر و مورد بازرسی بدنی قرار گرفت و یک قبضه کلت کمری با 2 خشاب و 12 عدد فشنگ جنگی از او کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته و با استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد که سارق به عنف ساکن شهرستان خرمدره استان زنجان و دارای سوابق متعدد در سرقت به عنف است که در نهایت این فرد به جرم خود اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای باند سارقان سارق به عنف در بانه دستگیر شدند

اعضای باند سارقان سارق به عنف در بانه دستگیر شدند