مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:412020-02-18بين الملل

نماینده عراقی: کابینه جدید عراق فردا به «برهم صالح» و گروه های سیاسی ارائه می شود


یک نماینده پارلمان عراق گفت که نخست وزیر این کشور، فردا فهرست اسامی وزرای کابینه جدید را در اختیار رییس جمهور و گروه های سیاسی قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عالیه نصیف نماینده ائتلاف دوله القانون در پارلمان عراق درباره جدیدترین وضعیت انتخاب کابینه جدید عراق، توضیح داد.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: محمد توفیق علاوی نخست وزیر عراق، فردا (چهارشنبه)، طی یک نامه رسمی به گروه های سیاسی و ریاست جمهوری، اسامی وزرای پیشنهادی خود را ارائه خواهد کرد.

وی برخی اسامی جایگزین برای این وزارت خانه ها دارد تا در صورت رد هر یکی از وزرای پیشنهادی، فرد جایگزین را معرفی کند.

به گفته این نماینده عراقی، گروه های سیاسی کشور پس از تحویل فهرست اسامی وزرای پیشنهادی علاوی، بررسی های لازم را آغاز خواهند کرد.

نمایندگان 72 ساعت فرصت می خواهند تا اسامی پیشنهادی را بررسی کنند و این به آن معناست که جلسه رای گیری درباره وزرای پیشنهادی علاوی، دست کم اوایل هفته آینده برگزار خواهد شد.

پایگاه خبری شبکه المیادین، امروز  طی گزارشی اعلام کرد که علاوی تا کنون توانسته انتخاب 19 وزیر از میان 23 وزیر را نهایی کند و در نظر داشته تا کابینه را به پارلمان معرفی کند اما از او خواسته شده است پس از کامل شدن کابینه اقدام به این کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده عراقی: کابینه جدید عراق فردا به «برهم صالح» و گروه های سیاسی ارائه می شود

نماینده عراقی: کابینه جدید عراق فردا به «برهم صالح» و گروه های سیاسی ارائه می شود