مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-18اقتصادي

پرداخت 10هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای مشکل دار استان سمنان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت 10هزار میلیارد  ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت 10هزار میلیارد  ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان خبر داد.

بهروز اسودی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در استانداری سمنان برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: 309 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان بالغ بر 10 هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید 98 و بند الف تبصره 18 برنامه تولید و اشتغال دریافت کرده اند.

وی با اشاره به حمایت تسهیلاتی دولت از واحدهای صنعتی و تولیدی در استان تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی ، 162 واحد به ارزش هفت هزار و 890 میلیارد ریال مربوط به رونق تولید و 147 واحد به ارزش دو هزار و 820 میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره 18 برنامه تولید و اشتغال است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید امسال ، 607 واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود 23هزار میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده اند که از این تعداد ، 366 پرونده جهت عقد قرارداد در بانک های عامل در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 10هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای مشکل دار استان سمنان

پرداخت 10هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای مشکل دار استان سمنان