مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:202020-02-18سياسي

حمایت حزب تمدن اسلامی از 39 نامزد انتخابات مجلس یازدهم و 1 نامزد خبرگان رهبری


دبیرکل حزب تمدن اسلامی از اعلام حمایت این تشکل سیاسی از 39 نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و یک نامزد مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیرکل حزب تمدن اسلامی از اعلام حمایت این تشکل سیاسی از 39 نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و یک نامزد مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

سید محمد میرمحمدی درباره انتخابات دوم اسفند گفت: نامزدها مشغول تبلیغات خود هستند و ستادهای آنان روز به روز فعال تر می شوند.

اگر بخواهیم برای دغدغه های دلسوزان نظام و مردم عزیزمان اولویت قائل شویم، دغدغه اول، مشارکت حداکثری مردم است و لذا باید از هر سخن و رفتاری که بر این مسئله تاثیر منفی بگذارد پرهیز کنیم.

وی درباره جناح بندی های سیاسی و حضور احزاب اصلاح طلب و اصولگرا گفت: باید توجه کنیم که وحدت کلمه کلید واژه ای در فرمایشات امام امت (ره) و دارای بیشترین فراوانی و جایگاه خاص در کلام مقام معظم رهبری است.

اما در شرایط حاضر، این وحدت ممکن است در درون خود به عدم وحدت تبدیل شود.

چرا که اگر این ارزش متعالی به بده بستان تعبیر شود و در تعیین لیست و ائتلاف ها، افراد مؤثر، کارآمد، دلسوز و پاک دست از لیست ها حذف شوند، معلوم نیست که در جهت آرمان های امام و رهبری قدم برداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت حزب تمدن اسلامی از 39 نامزد انتخابات مجلس یازدهم و 1 نامزد خبرگان رهبری

حمایت حزب تمدن اسلامی از 39 نامزد انتخابات مجلس یازدهم و 1 نامزد خبرگان رهبری