مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:152020-02-18اجتماعي

برودت هوا هفته پرترافیکی برای سامانه 122 آبفا رقم زد


رضا داودی روز سه شنبه به ایرنا افزود: در هفته منتهی به 25 بهمن ماه برودت هوا و توجه نکردن برخی از شهروندان استان کرمانشاه به توصیه های آبفا برای پیشگیری از یخ زدگی و ترکیدگی کنتور و انشعابات آب منازل، روزهای پرترافیکی را برای سامانه 122 این شرکت رقم زد.

به گفته او در هفته گذشته، بیش از 13 هزار تماس در سامانه 122 حوادث و اتفاقات آبفای استان کرمانشاه ثبت شد که اکیپ های امداد شرکت آبفا برای رفع این حوادث اقدام کرده اند.

او گفت: بیش از 98 درصد تماس های ثبت شده مربوط به حوادث آب شامل؛ یخ زدگی، ترکیدگی، شکستگی کنتور و لوله و انشعاب و قطع آب مشترکین و کمتر از 2 درصد نیز مربوط به حوادث بخش فاضلاب بوده است.

به گفته وی، بیش از 760 حادثه آب شامل ترکیدگی کنتور و لولههای آب از سوی مشترکان طی هفته گذشته گزارش شده است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در ادامه افزود: باتوجه به کاهش شدید دمای هوا در هفته منتهی به جمعه 25 بهمن 98، به ویژه در روزهای قید شده، تأسیسات آب شهری استان بخصوص تاسیسات مربوط به انشعابات خانگی دچار آسیب شدند.

داودی با اشاره به اینکه بیشترین این حوادث مربوط به ترکیدگی کنتور در ساختمان ها بوده است، گفت: راهنمایی های لازم از سوی کارشناسان سامانه 122 و حوادث و اتفاقات برای نحوه مواجهه با یخ زدگی به مردم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برودت هوا هفته پرترافیکی برای سامانه 122 آبفا رقم زد

برودت هوا هفته پرترافیکی برای سامانه 122 آبفا رقم زد