مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:062020-02-18سياسي

جنبش «به وقت آرمان خواهی» از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان زنجان برگزار شد


مهدی نصیری، مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان زنجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه یکی از دغدغه های ما در انتخابات مجلس این بود که نماینده ای به مجلس بفرستیم که در راستای عدالت اجتماعی گام بردارد، - جنبش به وقت آرمان خواهی از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان زنجان برگزار شد مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان زنجان گفت: برنامه جبنش به وقت آرمان خواهی با هدف تبیین دیدگاه های نامزد های انتخابات مجلس برگزار شد.

مهدی نصیری، مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان زنجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه یکی از دغدغه های ما در انتخابات مجلس این بود که نماینده ای به مجلس بفرستیم که در راستای عدالت اجتماعی گام بردارد، اظهار کرد: این دغدغه از تابستان در ذهن ما بود که باید رسالت خود را به عنوان دانشجو معلم به خوبی انجام دهیم.

نصیری بیان کرد: موضوع اصلی ما این بود که روی محتوای سوالاتی که قرار است از نامزد ها بپرسیم، کار جدی انجام دهیم و پیگیری این دغدغه ها به ایجاد جنبشی با نام به وقت آرمان خواهی شد.

مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان زنجان افزود: همه ما در انقلاب آرمان هایی را دنبال می کنیم، دانشجویان هم با اینکه کف میدان هستند، اما همین اقدامات هم با نگاه به آرمان ها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش «به وقت آرمان خواهی» از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان زنجان برگزار شد

جنبش «به وقت آرمان خواهی» از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان زنجان برگزار شد