مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-18سياسي

اولین بوت کمپ آموزش و توانمند سازی مربی و تسهیلگر در صنایع فرهنگی


مدیر مرکز نوآوری هامون زاهدان گفت: اولین بوت کمپ آموزش و توانمندسازی مربی و تسهیلگر در صنایع فرهنگی در دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر مرکز نوآوری هامون زاهدان گفت: اولین بوت کمپ آموزش و توانمندسازی مربی و تسهیلگر در صنایع فرهنگی در دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار می شود.

زینب اخ الصنایع در گفت و گو با ایسنا گفت: این رویداد با هدف ترویج و افزایش خلاقیت و تنوع کاری در زمینه صنایع فرهنگی و افزایش یادگیری با آگاهی از فناوری های عصر حاضر و سواد رسانه ای در مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور آقای دکتر امیرحسین اسدی مدیرعامل بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی برگزار می شود.

مدیر مرکز نوآوری هامون زاهدان ضمن دعوت از فعالین و کارآفرینان استان سیستان و بلوچستان برای شرکت در این رویداد یک روزه، اظهار داشت: با شناسایی افراد خلاق و فناور می توان گام های موثری در جهت توسعه اقتصادی و کسب و کار استان برداشت.

اخ الصنایع در پایان خاطر نشان کرد: این مرکز در نظر دارد تا خدمات خود را به صورت مستمر در اختیار کسب و کارهای نوپای استان قرار دهد و این کارگاه اولین گام در مسیر توسعه و شکوفایی صنایع خلاق و صنایع فرهنگی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین بوت کمپ آموزش و توانمند سازی مربی و تسهیلگر در صنایع فرهنگی

اولین بوت کمپ آموزش و توانمند سازی مربی و تسهیلگر در صنایع فرهنگی