مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:562020-02-18سياسي

بررسی تخلفات مالی در صندوق بازنشستگی شهرداری


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تخلفات مالی زیادی در صندوق بازنشستگی شهرداری انجام گرفته است، گفت: این تخلفات چالش های زیادی را در شهرداری تهران ایجاد کرده است و باید به آن رسیدگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در یکصد و نود و نهمین جلسه شورای شهر تهران موضوع گزارش حسابرسی سال 93 شهرداری و برخی از تخلفات مالی مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: رسیدگی نهایی حساب شهرداری ها به وسیله شورای شهر از طریق بررسی گزارش های مالی و حسابرسان انجام گرفته و موارد متعددی از نقد و تخلفات وجود دارد که بخشی از آن مربوط به سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است.

وی گفت: حسابرس منتخب شورا اعلام کرده تحریف صورت های مالی در سال 93 انجام گرفته و محدودیت در رسیدگی در این زمینه وجود داشته است.

فراهانی ادامه داد: همچنین حسابرس منتخب شورا به استثنای این موضوع وضعیت سازمان املاک و مستغلات شهرداری را نیز مورد ارزیابی قرار داده و مشکلاتی در این زمینه نیز وجود داشته است.

عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: عدم رعایت شفافیت در صورت های مالی و قراردادهای سازمان بازنشستگی در سال 93 در شهرداری وجود داشته و تبدیل به یک چالش در صندوق بازنشستگی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تخلفات مالی در صندوق بازنشستگی شهرداری

بررسی تخلفات مالی در صندوق بازنشستگی شهرداری