مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:402020-02-18اقتصادي

تداوم طرح خرید گوشت مرغ با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در فارس


مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس از تداوم طرح خرید گوشت مرغ با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس از تداوم طرح خرید گوشت مرغ با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور در این استان خبر داد.

رهام رحمانی سه شنبه 29 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: با هدف حمایت از تولیدکنندگان و جلوگیری از کاهش غیرمتعارف قیمت مرغ زنده از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 3300 تن مرغ منجمد مازاد بر تولید از مرغداران استان فارس خریداری شده است.

او با بیان اینکه بهای گوشت مرغ تحویلی یا به صورت تهاتر با نهاده های دامی با نرخ مصوب و یا به صورت نقد پرداخت می شود، افزود: در حال حاضر روزانه حدود 70 تن مرغ مازاد بر تولید توسط این اداره کل در سطح استان خریداری می شود.

رحمانی خاطرنشان کرد: قیمت خرید هر کیلوگرم مرغ منجمد استحصالی خط یک آماده طبخ تحویل درب سردخانه 12 هزار و 700 تومان و خط دو 13 هزار تومان است.

او با بیان اینکه با توجه به شرایط آب و هوایی استان و وضعیت تولید، خرید سال جاری طی دو مرحله در استان صورت پذیرفته است، عنوان کرد: در مرحله اول از اواخر اردیبهشت ماه تا اواخر تیرماه 1300 تن و با توجه به کاهش قیمت مرغ زنده مرحله دوم از اواخر مهرماه تاکنون در حال انجام است و تاکنون بیش از 2 هزار تن مرغ منجمد مازاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم طرح خرید گوشت مرغ با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در فارس

تداوم طرح خرید گوشت مرغ با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در فارس