مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:302020-02-18اقتصادي

تاکنون آیین نامه اجرایی از طرح اوسک به دست ما نرسیده است


رییس اتحادیه صادرکنندگان زعفران گفت: طرح اوسک فعلا در حد کاغذ است و باید در عمل دیده شود که چه تاثیری بر بازار زعفران خواهد گذاشت، ضمن اینکه آیین نامه اجرایی در خصوص این طرح نیز به دست ما نرسیده و تنها در مورد آن شنیده ایم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه صادرکنندگان زعفران گفت: طرح اوسک فعلا در حد کاغذ است و باید در عمل دیده شود که چه تاثیری بر بازار زعفران خواهد گذاشت، ضمن اینکه آیین نامه اجرایی در خصوص این طرح نیز به دست ما نرسیده و تنها در مورد آن شنیده ایم.

غلامرضا میری در خصوص طرح ملی اوسک، اظهار کرد: طرح اوسک، در واقع طرحی به مانند اوپک برای نفت بوده، اما طرح اوپک، طرحی جهانی است، یعنی چندین کشور دورهم جمع شدند و در خصوص مقدار تولید نفت و قیمت آن صحبت می کنند، در حالی که طرح اوسک، جهانی نیست و انحصارا برای ایران است.

وی در خصوص پیش بینی تاثیرگذاری اوسک، بیان کرد: این طرح، فعلا در حد کاغذ است و باید در عمل دیده شود که چه تاثیری بر بازار زعفران خواهد گذاشت.

ضمن اینکه آیین نامه اجرایی در خصوص این طرح نیز به دست ما نرسیده و تنها در مورد آن شنیده ایم.

رییس اتحادیه صادرکنندگان زعفران گفت: اگر این طرح موجب شود تمام شرکت های تولید زعفران در یک جهت فعالیت کنند و یک شرکت مدیریت صادراتی واحد تشکیل شود، اتفاق بسیار خوبی است و ما می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون آیین نامه اجرایی از طرح اوسک به دست ما نرسیده است

تاکنون آیین نامه اجرایی از طرح اوسک به دست ما نرسیده است