مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:302020-02-18اقتصادي

5000 دستگاه خودروی وارداتی در گمرک دپو شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی دادفر در مورد مصوبه اخیر دولت برای ترخیص خودرو های دپو شده در گمرک اظهار داشت: طبق این مصوبه خودرو هایی که دارای قبض انبار و مجوز ثبت سفارش باشند قابلیت ترخیص از گمرک را خواهند داشت که این موضوع شامل حال بخش .

- دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: مصوبه اخیر دولت کمکی به ترخیص خودرو های دپو شده نمی کند و اکثر خودرو ها قابلیت ترخیص از گمرک را نخواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی دادفر در مورد مصوبه اخیر دولت برای ترخیص خودرو های دپو شده در گمرک اظهار داشت: طبق این مصوبه خودرو هایی که دارای قبض انبار و مجوز ثبت سفارش باشند قابلیت ترخیص از گمرک را خواهند داشت که این موضوع شامل حال بخش زیادی از خودرو های دپو شده، نمی شود.

وی ادامه داد: حدود 2 سال است 5 هزار دستگاه خودروی وارداتی در گمرک دپو شده که حدود 9 هزار دستگاه را مرجع قضایی به هر دلیلی توقیف کرده و 4 هزار دستگاه خودرو های باقی مانده نیز در گمرک دپو شده اند.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو تصریح کرد: تا دو سال پیش عرف بر این بود که خودروی خارجی به کشور وارد می شد و پس از آن، ثبت سفارش صورت می گرفت، اما دولت یک شبه سامانه ثبت سفارش را بست و واردکنندگانی که خودرو آورده بودند با مشکل عدم ثبت سفارش روبرو شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 دستگاه خودروی وارداتی در گمرک دپو شده اند

5000 دستگاه خودروی وارداتی در گمرک دپو شده اند