مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:302020-02-18اقتصادي

کاهش 36 درصدی پذیرش کودکان کار در مرکز دولتی ساماندهی کودکان کار ارومیه


مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: آمار پذیرش کودکان کار توسط مرکز دولتی ساماندهی کودکان خیابانی و کار بهزیستی ارومیه در سال جاری نسبت به سال گذشته 36 درصد کاهش را نشان می دهد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: آمار پذیرش کودکان کار توسط مرکز دولتی ساماندهی کودکان خیابانی و کار بهزیستی ارومیه در سال جاری نسبت به سال گذشته 36 درصد کاهش را نشان می دهد.

دکتر سعید فریور در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین آمار کودکان کار پذیرش و ساماندهی شده توسط بهزیستی در مرکز استان گفت: درسال جاری، بیشترین آمار کودکان پذیرش شده توسط بهزیستی مربوط به شهرستان ارومیه بوده که خوشبختانه نسبت به سال گذشته با 36درصد کاهش مواجه شده است که 100درصد این کودکان پسر هستند.

وی با بیان اینکه علت کاهش پذیرش کودکان کار در شهرستان به علت جذب و دریافت خدمات این کودکان در موسسه خیریه غیردولتی مرکز آموزشی، حمایتی کودک و خانواده است، افزود: بیشترین علتی که کودکان کار را مجبور به کارکردن می کند، فقر مالی و بد سرپرستی است.

فریور با بیان اینکه مسئولیت جمع آوری کودکان کار بر عهده بهزیستی نیست و شهرداری و نیروی انتطامی این مسئولیت را برعهده دارند، ادامه داد: ساماندهی کودکان شامل پذیرش و نگهداری موقت حداکثر تا 20 روز و در صورت نیاز 20 روز دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 36 درصدی پذیرش کودکان کار در مرکز دولتی ساماندهی کودکان کار ارومیه

کاهش 36 درصدی پذیرش کودکان کار در مرکز دولتی ساماندهی کودکان کار ارومیه