مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:202020-02-18سياسي

عرصه برای ظهور بانوان در پست های مدیریتی البرز باز است


استاندار البرز با بیان اینکه کنون عرصه برای بروز و ظهور بانوان در پست های مدیریتی البرز باز است، گفت: نقش بانوان در جامعه هر روز پررنگ تر می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز ظهر امروز در همایش بانوان، آگاهی، مشارکت حداکثری که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، ضمن تبریک ولادت اسوه اخلاق و الگوی زنان حضرت فاطمه (س)، گفت: این بانوی بزرگوار سرمشقی از ایثار، شجاعت و رشادت برای تمامی بانوان مسلمان جهان است.

 مجامع مشورتی که در شهرستان های 6 گانه البرز تشکیل شد، نشان دهنده باور راسخ به اهمیت نقش بانوان در دولت تدبیر و امید دارد.

استاندار البرز با بیان اینکه شرکت مردم در انتخابات به نوعی تقابل با استکبار جهانی است، افزود: بیش از 170 بانوی فریخته و نافذ در این همایش حضور یافته اند که هر کدام می توانند حداقل هزار نفر را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند و در مجموع 170 هزار نفر را از سوی بانوان پای صندوق های رأی خواهیم داشت.

وی گفت: اکنون میدان برای بروز و ظهور بانوان در پست های مدیریتی در البرز باز است بنابراین راهی است که بنای آن نهاده شده و با توجه به توانمندی های بانوان به طور قطع این رویه استمرار و ثبات خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرصه برای ظهور بانوان در پست های مدیریتی البرز باز است

عرصه برای ظهور بانوان در پست های مدیریتی البرز باز است