مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:052020-02-18ورزشي

17 عنوان قمی ها از رقابت ورزشکاران هموفیلی و همودیالیز ایران


رییس هیأت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم از موفقیت ورزشکاران این هیأت در کسب 17 عنوان تیمی و انفرادی پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

- علی اصغر فرمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: خوشبختانه میزبان برگزاری چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور برای ورزشکاران هموفیلی و همودیالیز بودیم و این رقابت ها با حضور بیش از 200 شرکت کننده از استان های مختلف در هتل شاهد و مجموعه شهدای هفتم تیر قم به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات مجموعا نماینده های 21 استان در رشته های دارت، شطرنج و پتانک به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در دو گروه سنی امید و بزرگسالان هر دو بخش مردان و بانوان برای به دست آوردن رتبه های برتر با یکدیگر رقابت کردند.

رییس هیأت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم افزود: مسابقات رشته های شطرنج و دارت این دوره در هتل شاهد قم برگزار شد و ورزشکاران رشته پتانک برای کسب رتبه های برتر در زمین اختصاصی پتانک قم واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر با یکدیگر رقابت کردند.

وی با اشاره به حضور مدیر کل ورزش و جوانان و همچنین مسوولان فدراسیون در حین برگزاری رقابت ها، ابراز کرد: در حاشیه این رقابت ها یک دوره توجیهی رشته پتانک نیز برگزار شد و پیش از شروع مسابقات نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 عنوان قمی ها از رقابت ورزشکاران هموفیلی و همودیالیز ایران

17 عنوان قمی ها از رقابت ورزشکاران هموفیلی و همودیالیز ایران