مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:002020-02-18بين الملل

ترامپ: فریبکاری جدید اوباما را شنیده اید؟


دونالد ترامپ به باراک اوباما به سبب نسبت دادن روند شکوفایی اقتصادی و اشتغالزایی در آمریکا در سالهای اخیر و حتی در دولت فعلی به خودش و قوانینی که در زمان ریاست جمهوری خود وضع کرد، - دونالد ترامپ به باراک اوباما به سبب نسبت دادن روند شکوفایی اقتصادی و اشتغالزایی در آمریکا در سالهای اخیر و حتی در دولت فعلی به خودش و قوانینی که در زمان ریاست جمهوری خود وضع کرد، حمله کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا روز دوشنبه در توییتی عکسی از آنچه که ظاهرا امضایش بر پای یک بسته تحریک رشد اقتصادی موسوم به قانون بازیابی اقتصادی را نشان می داد منتشر کرد؛ قانونی که در فوریه 2009 از سوی اوباما امضا شد.

اوباما در متن همراه با این عکس نوشت: 11 سال پیش در چنین روزی و در حوالی اوج بدترین رکود اقتصادی چند نسل گذشته، من قانون بازیابی اقتصادی را امضا کردم و راه را برای بیش از یک دهه رشد اقتصادی و طولانی ترین روند اشتغالزایی در تاریخ آمریکا هموار کردم.

با این حال ترامپ با انتشار توییتهایی به این صحبتهای اوباما واکنش نشان داده و به شدت به وی تاخت.

رییس جمهور آمریکا در توییتهایش نوشت: آیا جدیدترین فریبکاری را شنیده اید؟ اوباما حالا دارد تلاش می کند اعتبار شکوفایی اقتصادی که در دولت ترامپ رخ می دهد را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: فریبکاری جدید اوباما را شنیده اید؟

ترامپ: فریبکاری جدید اوباما را شنیده اید؟