مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:002020-02-18سياسي

اعلام وصول تعدادی گزارش از تخلفات تبلیغاتی در زرند


دادستان زرند به اعلام وصول تعدادی گزارش از تخلفات کاندیداها و استفاده از عناوین غیر واقعی در برخی ستادها اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، سید مهدی قویدل با اشاره به اعلام وصول تعدادی گزارش از تخلفات تبلیغاتی گفت: تمام تلاش دستگاه قضایی برگزاری سالم انتخابات است و در این راه هیچ مماشاتی نخواهد شد.

وی با اشاره به اعلام وصول تعدادی گزارش از تخلفات کاندیداها گفت: متأسفانه شعارهای فریبنده، وعده های بیهوده و استفاده از عناوین غیر واقعی و منتسب کردن به عناوین و شخصیت ها در این دوره علیرغم توصیه های متعدد، اما همچنان از سوی برخی ستادها مشاهده می شود که قابل بررسی است.

قویدل با اظهار تأسف از رد و بدل شدن مطالب توهین آمیز و نشر اکاذیب در فضاهای مجازی گفت: برخی موارد مصداق افترا است و در صورت شکایت شاکی بلافاصله پرونده ای تشکیل و مورد بررسی ویژه قرار می گیرد و از همین رو یک قاضی ویژه نیز بصورت مداوم در دادسرا حضور دارد تا در کمترین زمان ممکن پرونده ها بررسی گردد.

وی از مدیران گروه های مجازی خواست برای جلوگیری از هرگونه شائبه تبلیغ غیرقانونی از لحظات آغازین بامداد روز پنجشنبه نسبت به قفل گروه ها تا پایان زمان انتخابات اقدام کنند در غیر اینصورت و مشاهده هر گونه تبلیغ یا تخریب کاندیداها، اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وصول تعدادی گزارش از تخلفات تبلیغاتی در زرند

اعلام وصول تعدادی گزارش از تخلفات تبلیغاتی در زرند