مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:002020-02-18حوادث

دستگیری اعضای یک باند حرفه ای سرقت طلا و عتیقه در البرز


با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، سارقان سابقه داری که در 195 فقره سرقت، اموالی به ارزش 100 میلیارد ریال سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

- ایسنا/البرز با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، سارقان سابقه داری که در 195 فقره سرقت، اموالی به ارزش 100 میلیارد ریال سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی افزایش سرقت منزل و داخل خودرو درسطح استان البرز، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند، سارقان از طریق پنجره منازل مسکونی وارد خانه مال باختگان شده و پس از سرقت اموال با ارزش آنها از قبیل طلا و لوازم قیمتی به وسیله خودروهای سرقتی محل را ترک می کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی رد پای یکی از سارقان سابقه دار شهرستان کرج را در این پرونده مشاهده کردند که با انجام تحقیقات مشخص شد، نامبرده با تشکیل یک باند پنج نفره اقدام به سرقت منازل و خودروهای شهروندان می کنند.

سردار محمدیان اظهار کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات گسترده پلیسی مخفیگاه متهمان را در نقاط مختلف استان شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی در چند عملیات ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای یک باند حرفه ای سرقت طلا و عتیقه در البرز

دستگیری اعضای یک باند حرفه ای سرقت طلا و عتیقه در البرز