مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:572020-02-18سياسي

فرماندار: فضای انتخابات در خرمشهر رقابتی و بدور از تخلف تبلیغاتی است


محمد حیدری سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:ستاد پیشگیری از تخلفات تبلیغاتی نامزدها در دادگستری خرمشهر مستقر و فعالیت همه ستادهای تبلیغاتی نامزدها رصد می شود.

وی گفت:همچنین علاوه بر استقرار شعبه رسیدگی به تخلفات در دادگستری خرمشهر ستاد انتخابات فرمانداری برای دریافت هرگونه شکایت و انتقاد از سوی شهروندان آماده است.

حیدری احترام به قانون را شرط اول برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و گفت:تبلیغات نامزدها به صورت قانونی در این حوزه انتخابیه در حال انجام است و تاکنون گزارش رسمی در خصوص تخلف نامزدها دریافت نشده است اما انتقاداتی از سوی شهروندان در رابطه با تبلیغات ستادهای انتخاباتی نامزدها وجود دارد که به مسوولان ستادهای انتخاباتی تذکر لازم داده شد.

وی افزود:مراجع قضایی در دادگستری، نیروی انتظامی و هیات نظارت و بازرسی انتخابات خرمشهر برای دریافت شکایات و انتقادات مردم آمادگی کامل دارند.

حیدری با اشاره به واجدین شرایط رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بنا به آخرین آمار وزارت کشور بیش از 126 هزار نفر در خرمشهر واجد شرایط رای دادن هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر شور و نشاط انتخاباتی در این شهر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بعد از تایید صلاحیت 17 نامزد ستادهای تبلیغات آنها فعال ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: فضای انتخابات در خرمشهر رقابتی و بدور از تخلف تبلیغاتی است

فرماندار: فضای انتخابات در خرمشهر رقابتی و بدور از تخلف تبلیغاتی است