مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:552020-02-18حوادث

20 موکب برای مسافران نوروزی استان سمنان برپا می شود


سرهنگ تقی کبیری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه حدود 640 کیلومتر از محور پرتردد تهران به مشهد در استان سمنان واقع شده است افزود: یکنواختی و کویری بودن جاده های این استان و فقدان چشم اندازهای طبیعی و مصنوعی بر خستگی راننده وسایل نقلیه و واژگونی خودروها دامن می زند.

وی ادامه داد: 60 درصد تصادف های استان سمنان در این محور اصلی رخ می دهد و این استان در سال گذشته رتبه اول کشوری را در واژگونی خودروها به واسطه بی روح بودن جاده هایش داشت.

رییس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: برپایی موکب و ایستگاه هایی برای اسکان موقت مسافران در محور تهران به مشهد در محدوده استان سمنان در روزهای نوروز سبب رفع خستگی و در نتیجه کاهش تصادف های ناشی از آن می شود.

وی با بیان اینکه مشکلات زیرساختی در حوزه راه تنها به تعریض جاده ها ختم نمی شود تصریح کرد: با راه اندازی جاذبه های طبیعی و مصنوعی می توان گردشگران و مسافران عبوری را در جاده ها برای توقف و استراحتی کوتاه ترغیب کرد.

کبیری تاکید کرد: پلیس به تنهایی متولی کاهش آمار تصادفات نیست بلکه دستگاه ها و نهادهای دیگر همچون آموزش و پرورش، رسانه ها و شهرداری ها باید در فرهنگ سازی و آموزش اهتمام ورزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 موکب برای مسافران نوروزی استان سمنان برپا می شود

20 موکب برای مسافران نوروزی استان سمنان برپا می شود