مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-18بين الملل

مقصد جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی کجاست؟


در پی اظهارات اخیر وزیر راه و شهرسازی درباره احتمال بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در کشور ثالث، اظهارات سابق مسئولان و بررسی های کنونی نشان می دهد که مقصد نهایی این جعبه سیاه اوکراین یا فرانسه خواهد بود.

- در پی اظهارات اخیر وزیر راه و شهرسازی درباره احتمال بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در کشور ثالث، اظهارات سابق مسئولان و بررسی های کنونی نشان می دهد که مقصد نهایی این جعبه سیاه اوکراین یا فرانسه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از سقوط هواپیمای بویینگ 800-737 اوکراینی در حوالی فرودگاه امام(ره) که با خطای انسانی توسط پدافند ایران سرنگون شده بود، بازسازی و بازخوانی جعبه سیاه هواپیما برای بررسی دقیق این سانحه به یکی از مهمترین موضوعات در این زمینه تبدیل شد.

در ابتدا مسئولان ایرانی بر این مسئله تاکید داشتند که قابلیت بازسازی و بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در داخل کشور وجود دارد اما در صورت عدم امکان انجام این کار، مقصد جعبه سیاه این هواپیما - نیز اخیرا اعلام کرد که جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را به کشور ثالثی نمی دهیم.

اما شب گذشته محمد اسلامی - وزیر راه و شهرسازی - در حاشیه بیست و هفتمین همایش هماهنگی ارگان های دریایی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت بازسازی و بازخوانی جعبه سیاه هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصد جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی کجاست؟

مقصد جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی کجاست؟